Категории

Помощ

Търсене на продукт

Можете да търсите продукт като използвате търсачката на началната страница на www.mobilis.bg. След като въведете част от дума, се зарежда падащо меню, в което се показват резултатите от търсенето на тази част от дума.

Можете и да използвате Разширеното търсене, където можете да филтрирате по Загалвие, Издателслство, Автор, Цена и др.

Поръчка

След като откриете търсения артикул е необходимо да го добавите в кошницата. За да добавите още артикули натиснете бутона "Добави продукт". След като сте избрали артикулите за пазаруване, натиснете бутон "Към завършване".

Можете да се регистрирате или да финализирате поръчката като Гост.

Въвеждане на адрес за доставка

След като започнете изписването на града, до който искате да доставите продуктите, се появява меню за избор. Моля, изберете правилната опция от падащото меню. В противен случай адресът няма да бъде разпознат от системата. 

Начин на доставка

В рамките на Република България, доставките се извършват с куриерска фирма Спиди. Извършваме доставки и в други държави чрез Български пощи.

Цена на доставка

Сумата за доставка се изчислява според тарифата на куриерска фирма Спиди и можете да я видите на края на поръчката си. Средната цена за доставката в рамките на България е 3,00 лв + такса за наложен платеж (ако има такъв). За чужбина цената е по тарифите на Български пощи.

Срок за доставка

Доставката за България се извършва в рамките на 1-2 работни дни в зависимост от населеното място

Регистрация на клиент

Регистрирането на нов клиент в системата е лесен и бърз процес. Всичко, което е необходимо да предоставите е: име, е-мейл адрес, парола, адрес за кореспонденция и телефон за контакти. След това вече може да извършвате поръчки, а при всяко следващо посещение на сайта, за да бъдете разпознати като регистриран потребител, трябва да се идентифицирате с вашия e-mail адрес и парола.

Плащане

Можете да заплатите за поръчаните продукти с наложен платеж при получаването, с дебитна или кредитна карта, чрез системата на epay.bg и Easypay, както и по банков път.

Плащане с банков превод:

IBAN: BG08 UNCR 7000 1520 2199 13
BIC: UNCRBGSF
Уникредит Булбанк АД

СИЕЛА НОРМА АД

Политика за отказ (анулиране) на поръчка и за възстановяване на сума
В съответствие с българското законодателство (чл. 53 от ЗЗП), клиентът може в седемдневен срок да се откаже от направена поръчка, като MOBILIS.BG  се задължава да върне обратно получената сума. Отказът от поръчка се извършва чрез електронната поща shop@mobilis.bg. Заплатената сума се привежда по сметката на клиента, веднага след като бъде получена стоката на адреса на MOBILIS.BG, по куриер или по пощата. Върната стока се приема само ако е в подходящ търговски вид. Срокът за връщане на стоката е не повече от 3 работни дни от датата на отказа на поръчката. Разходите по връщане на закупената стока са за сметка на купувача.

Политика за замяна на стока.
При невъзможност на MOBILIS.BG  да предостави на клиента поръчана от него стока, може да му предложи алтернативната такава. При несъгласие от страна на клиента, MOBILIS.BG  се задължава да възстанови стойността на непредоставената стока в срок от 5 работни дни. Сумата се връща чрез банков превод.

 

Забравена парола

Ако забравите Вашата парола, трябва да преминете на страница Регистрация и да натиснете бутона „Забравена парола”. Въведете e-mail адреса, с който сте регистрирани.
Ние ще Ви изпратим служебна парола, с която ще можете да се идентифицирате пред системата. Паролата Ви ще бъде изпратена на посочения адрес, ако той съвпадне с вече регистрирания. След като се идентифицирате с e-mail адреса си и служебната парола, от „Моя профил”, „Редактирай” можете да смените служебната парола с желана от Вас. 


Често задавани въпроси

Въпрос: Мога ли да взема поръчката си от офис?
Отговор: Да. За да направите това е необходимо в адрес на доставка да изпишете ул. "Гео Милев" 158, ВТУ "Т. Каблешков", учебен корпус 4 и да оставите телефон за контакти. Когато Вашата поръчка е готова, ние ще Ви се обадим и ще можете да дойдете и да я вземете. По този начин Вие спестявате и цената на доставката. Въпреки че, при калкулирането на поръчката ще фигурира сума на доставка, ако дойдете лично да вземете поръчката си, такава няма да Ви бъде начислена. 

Въпрос: Артикулите, които избирам не се появяват в кошницата
Отговор: Възможна причина за този проблем са т. нар. "cookies". Това е служебна информация, която някои сървъри в Интернет записват на Вашия компютър в предназначен за тази цел файл. Тя помага на сайтовете да "познават" потребителите, които са били вече там и са се регистрирали. Сървърът на MOBILIS.BG използва cookies за тази цел, както и за това кои артикули вкарвате в кошницата си. В настройките на програмите за достъп до Интернет (браузъри) е възможно да бъде забранено записването на cookies на хард диска на компютъра. Обикновено това се прави от съображения за повишаване на сигурността. Вие трябва да проверите дали браузърът, с който работите не забранява записването на cookies.